Pages

Wednesday, June 2, 2010

SAYA IFAH ^_^

salam pertemuan pertama...

yabedabeduuu!! ainul afifah sudah ber-blogging.. percaya atau tidak?? hahahaha.. percayalah kerana inilah hakikatnya... anak hj ibrahim kini sudah pandai menjinak2kn dirinya dalam dunia yg baru ini.

pasti sahabat2ku yg khusyuk membaca blog ini sambil ayak liur melelleh (bkn lele tau!) tnye2, "ifa ni btol k?? btol k ni blog ifa??" jawapanye... jeng3 (bkn jenjang tau).. betoolll!!!!!!!!

so, why i'm here?? (mix english siket2 ya; dato' seri utama dr. rais yatim, jgn marah yaa )

1- sebab saya terliur (bkn mengidam yee; blom cukup syarat) baca blog kawan2 saya yang penuh dgn story-morey yg menarik... jeluz i! nak gak buat cam dorg... dr cerita plastik sampai lah k jantung hati mereka. x tmasuk luahan hati jejaka mencari cinta c suci.. ehem2.. they know who they are

2- permintaan yg hangat lg hangit dari peminat2 misteri (fofular la pulok) huhuhu... yelah, sampai ade yg buat ayat "fa, buat r blog x sabo nak jd pembaca tegar ko" c.. dasyat x?? so 4 u my dear darling.. here i'm.. =)

3- ifa nak share something yg berilmu dgn korg semua. yg x berilmu 2 ada gak kot hehehhe...yelah, i think this is the best medium 4 me share knowledge that i hv with u all.. nak cite kat semua org ngan mulut x mampu pulok! sbb ade 1 mulut jee...

soo.. tulah antara sbbnye.. tapi utk pgetahun anda, anda & anda semua (sambil menunding ibu jari dgn sopan) saya ni bukanlah seorg yg suka berkongsi apa yg saya rasa dgn org. Ini terbukti tau, sbb dah d buat kajian org yg lahir bln June (ehem2.. my bday is on 21st june ok?. hadiah nak byk2 tau) suka berahsia..

jadi p guna saya buat blog ni?? haaaa... jgn risau, saya akn kongsi dgn kalian kehidupan saya yg saya rasa boleh d jadikan tatapan umun-U- yg lain?? biarlah rahsia

so i hope u all will keep reading my blog ok? cause there were lots if thing that i would like to share with u.. actually b4 making this blog, ifa dah cari material2 yg boleh d share b sama d sini. ape dia?? tunguuuuuuu... dari hal ilmu agama (ingat tau, hidup ni sementara. yg kekal akhirat jua) sampailah k perkara2 kreatif yg boleh d manfaatkan bsama..

ok, mesti u all dah penat baca celoteh ni kn.. ni baru tgn yg menaip tau.. belom dgr saya berbicara.. heee... sampai esk pon x abes..

akhir taip-an, terus kan menjadi pembaca tegar saya tau! sayang u ollzzz. tata..

8 comments:

  1. saya suka, saya suka, saya suka.. suka dgn kemunculan blog ini, suka kerana saya akan jadi pembaca tegar no 1.. bolehkn (^_^)

    ReplyDelete
  2. ermmmm... finally!! bkurun tunggu.. nasib baik sabar... heee.. thank u sooo much!! *_*

    ReplyDelete
  3. yaaa.. permohonan berjaya, saya berjaya menjadi pembaca yang pertama.. saya suka, saya suka, saya suka sgt.. :D

    ReplyDelete
  4. eh.. bjaya k?? byk lg stage tau! perasan =p

    ReplyDelete
  5. ahhahaaa~ saye pon suke!yea2!!..suke2!! ^_^

    ReplyDelete
  6. waaaa!!! azniza cayang!! tenkiu tenkie tenkiu.. keep support & follow me laling *_*

    ReplyDelete
  7. ohh gadis! tahniah lah. tempting kan semua orang ada blog. haha

    ReplyDelete
  8. lele.. tqvm! u r 1 of d reasons i'm here! ^_^

    ReplyDelete