Pages

Tuesday, July 6, 2010

AIR MATA KEHIDUPAN

perasaan yg bercampur bau. itulah perasaanku 4 3hari yg lepas. bermacam2 dugaaan yg x terlintas akn d uji kpd ku terjadi. mulanya aku gagal menerima hakikat hidup. mengenangkn nasib itu, air mata mula menemani hari.. hati ini menjadi terlalu sensitif. aku jadi lemah. aku buntu. x tau apa yg patut ak lakukan..

namun bila aku mula sedar, aku seperti menidakkan ketentuan ILLAHI, aku bangkit semula! aku beristifar byk2.. Ya ALLAH, betapa lemahnya iman ku ini. sedikit sahaja d uji aku mula hanyut & hilang arah hidup. Ya ALLAH..

kekutan & sokongan drpd teman2 & keluarga menjadi pemangkin penerus hidupku. mereka tidak henti2 membantu, meberi sokongan & nasihat agar aku mampu meneruskan hari2 mendatang yg pasti penuh liku & halangan.. terima kasih wahai sahabat2ku. terima kasih umi & abi.. terima kasih Ya ALLAH..





1 comment:

  1. Jgn risau efa..Allah bg byk cubaan pd umat yg plg DIA sayang..sabar2 menempuh segala cabaran yg bakal di tempuhi dgn hati yg tabah serta senyuman

    ReplyDelete